08:14 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان

آخرین تصمیمات ستاد تنظیم بازار درباره قیمت شکر
نماد برتر- مدیرکل نظارت بر محصولات کشاورزی و مواد غذایی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان درباره آخرین تصمیمات گرفته شده درباره قیمت شکر گفت: مطابق مصوبه کارگروه تنظیم بازار حداکثر نرخ فروش هر کیلوگرم شکر فله درب کارخانه برای تمام مصارف ۶۶۵۰ تومان و قیمت مصرف کننده شکر بسته بندی یک کیلوگرمی ۸۷۰۰ تومان تعیین شده است.
 قیمت گذاری تایر آزاد شد + مصوبه
با مصوبه ستاد تنظیم بازار، قیمت گذاری تایر آزاد و درباره لاستیک های سنگین در حال انقضا نیز تصمیم گیری شد که خبر خوشی برای چند شرکت بورسی است.
قیمت‌گذاری شکر به تولیدکنندگان واگذار شد
نماد برتر- براساس مصوبه اخیر ستاد تنظیم بازار با توجه به تغییر اولویت ارزی شکر از گروه ۱ به ۲، قیمت گذاری شکر تولید داخل توسط انجمن ذیربط و براساس ضوابط قیمت گذاری سازمان حمایت صورت می‌گیرد.
افزایش ۴۰ تا ۵۳ درصدی روغن موتور چهار شرکت بورسی و فرابورسی
نماد برتر- سازمان حمایت با افزایش ۴۰ و ۵۳ درصدی روغن موتورهای بنزینی و دیزلی موافقت کرد که شامل حال چهار شرکت بورسی و فرابورسی می شود .
واحدهای تولید لاستیک به صورت مشروط مجاز به قیمت گذاری هستند
نماد برتر- بر اساس تصمیمات ستاد تنظیم بازار، لاستیک های سواری با مواد اولیه ارز نیمایی، در چارچوب ضوابط سازمان حمایت و مشروط بر اینکه زنجیره توزیع در سامانه جامع تجارت ثبت شود، راساً توسط واحدهای تولیدی قیمت گذاری می شود.
تشدید نظارت‌ها بر روند تولید تا مصرف سیمان
نماد برتر-سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان طی ابلاغیه‌ای از تشدید اقدامات نظارتی بر روند بازار سیمان خبر داده و اعلام کرده است که حوزه‌های بازرسی و نظارت سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها با استفاده از تمام توان و ظرفیت بازرسان روند تولید تا مصرف سیمان را مورد رصد و پایش قرار خواهند داد و عاملان توزیع عمده و خرده فروش متخلف به حوزه قضایی معرفی می‌شوند.
نرخ مصوب مرغ و تخم مرغ اعلام شد
نماد برتر- رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد که اخیرا نرخ مصوب هر کیلوگرم تخم مرغ ۱۲ هزار تومان و هر کیلو مرغ زنده حداکثر ۱۴ هزار و ۴۰۰ تومان درب مرغداری‌ها ابلاغ شده است.
تولید روزانه ۲۲ میلیون ماسک در ایران
نماد برتر- رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با اشاره به تولید روزانه ۲۲ تا ۲۳ میلیون ماسک و مواد ضدعفونی کننده در کشور و انتظار کاهش قیمت مواد ضدعفونی کننده گفت: قیمت مصوب ماسک به داروخانه‌های سراسر کشور ابلاغ شد.
فراخوان ثبت نام از واحدهای متقاضی دریافت گواهینامه و تندیس‌های ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان در سال 1399
نماد برتر- ثبت نام از متقاضیان دریافت گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان ازسوی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان آغاز شده و تا دهم آذرماه 1399 (1399/09/10) ادامه دارد.
اطلاعیه سازمان حمایت در مورد پرونده شکایت از شرکت آذویکو
نماد برتر- سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرده که پیگیر تعهدات مشتریان شرکت آذویکو است و در راستا ایفای تعهدات از سازمان تعزیرات حکومتی درخواست کرده که رای صادره به سرعت اجرایی شود.
سهمیه ۲۵ واحد متخلف تولید ماسک قطع شد
نماد برتر- مدیرکل نظارت بر محصولات بهداشتی، دارویی و تجهیزات پزشکی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از قطع سهمیه ۲۵ واحد خاطی خبر داد و ظرفیت تولید روزانه ماسک را ۲۱ میلیون عدد و نیاز روزانه مراکز درمانی و داروخانه‌ها را چهار میلیون عدد عنوان کرد.
پیگیری ویژه برای اجرای احکام پرونده  شکایت از شرکت آذویکو
نماد برتر- سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان پیگیر تعهدات مشتریان شرکت آذویکو است و در راستا ایفای تعهدات از سازمان تعزیرات حکومتی درخواست کرده که رای صادره به سرعت اجرایی گردد.
برگزاری گشت مشترک نظارت بر توزیع ماسک در داروخانه‌ها
نماد برتر- مدیرکل نظارت بر محصولات بهداشتی، دارویی و تجهیزات پزشکی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با اشاره به برنامه برگزاری گشت مشترک نظارت بر توزیع ماسک در داروخانه ها گفت: نیاز وزارت بهداشت روزانه ۴ میلیون ماسک است.
تولید گسترده ماسک های پارچه ای برای تامین نیاز مردم در دستور کار
نماد برتر- در نشست هم اندیشی که پیرامون تامین مواد اولیه و نحوه توزیع ماسک پارچه ای در روز چهارشنبه مورخ 1399/07/16 با حضور تولیدکنندگان ماسک و معاون وزیر صمت و رییس سازمان حمایت و برگزار شد، تمامی موضوعات پیرامون تولید ماسک پارچه ای با لایه داخلی ملت بلون بررسی و تصمیماتی اتخاذ شد.
نشست هم اندیشی اعضای انجمن صنفی بیسکوئیت، شیرینی و شکلات
نماد برتر- اعضای هیأت مدیره صنایع انجمن شیرینی و شکلات روز چهارشنبه 16 مهرماه سال جاری با عباس تابش معاون وزیر صمت و ریاست سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان دیدار و گفتگو کردند.